czwartek, 20 września 2012

Clawdeen Wolf

Hej dzisiaj będziemy omawiać Clawdeen Wolf :o)

Zaczynamy !









Tu występuje ze swoją siostrą HOWLEEN WOLF.:
 

 

A tu z bratem CLAWD'em WOLF'em :



To tyle , a teraz trochę o Clawdeen :
Clawdeen Wolf
Student Monster High
Clawdeen Wolf2.jpg
JakobsteinDodane przez Jakobstein
Wiek 15 lat.
Zabójczy Styl Jestem zaciętą wyznawczynią mody i chołduję zasadzie: bez głupich żartów. Jestem również wspaniała, działam onieśmielająco i jestem absolutnie lojalna w stosunku do moich przyjaciół.
Dziwaczna wada Moje włosy można by pokazywać w reklamie szamponu, a to tylko mowa o tym, co rośnie na moich nogach. Depilacja i golenie to zdecydowanie praca na pełny etat, ale to niska cena, jaką płacę za bycie straszliwie Fantastyczną.
Zwierzę Crescent, to przerażająco uroczy mały kociak, tak samo puchaty, jak i ja.
Ulubione zajęcie Zakupy i flirtowanie z chłopcami!
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę tego, że w szkole jest ciągle tak wiele moich braci i sióstr. Są irytujący, żenujący, i świetnie wiedzą, jak mnie wyprowadzić z równowagi.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Ekonomia. Pewnego dnia będe właścicielką własnego imperium mody, dlatego chcę wiedzieć tyle o biznesie, ile wiem o modzie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Jedynym powodem jest to, że nie pozwalają grać mi w moich koturnach.
Ulubiony kolor Złoty. To jedyna kwestia w której zgadzam się z Cleo de Nile.
Ulubione jedzenie Befsztyk... krwisty.
Przyjaciele Draculaura i Frankie Stein
Paa :o)






















 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz